12.2.10

wupti wupti

09.21//in
Idag er det fredag, som sædvanligt skal jeg først møde 9.55, det rart. Dog træls at de gamle har fri idag, jeg elsker alene-morgener med masse af kaffe, avis smøger og nøgenhed. Æv.
Men men men: imorgen tidlig tager min far til esbjerg og min mor og bror på ski. min far gider ikke ski så han tager over for at være handyman hos en af hans venner som er igang med en flytning.
Jeg bliver hentet søndag morgen af Jeppe og co. og så kører vi til østrig.! wehu!
Det går op og ned for tiden, har i smug gået op i min dossis anti-depressiv til 60 mg, og har ikke fået tabt mig det jeg gerne ville. Samtidig er jeg generelt bare lidt nede..
Men psykolog kristen og yoga hjalp virkelig meget på det i onsdags!


09.25// mere kaffe og så i skole

Ingen kommentarer:

Send en kommentar