22.2.10

ARGH

15.51//In
Er skide frustreret.
Skiferien med Jeppe og svigerfamilien gik rigtig fint. Havde kun en smule "off-tid". Jeppe og jeg fik snakket forhold og dyrket en masse fantastisk sex.
-Kom hjem igen lørdag og siden har jeg bare været i et underligt humør. Jeg går rundt og er bange for at mit overskud altid vil være så lavt som det er blevet, at jeg aldrig kommer til at kunne få en job med ansvar og at det hele bare kommer til at sejle for mig.
Ved ikke lige hvad jeg skal gøre, må snakke med Kirsten(psykologen) om det næste gang.
Det kører ikke for fedt herhjemme, er skide træt af at bo herhjemme og lige nu virker det halve år, der er tilbage af skolen, som forfærdelig lang tid.
Jeg er utrolig træt og selvom vi ikke har rigtig undervisning før torsdag er jeg stadig uoplagt. Baah.
Gad godt det bare blev weekend..
15,57//out

Ingen kommentarer:

Send en kommentar