2.2.10

Snefri

11.03//in
frk. fog har sgu snefri idag. Dette resulterede så i at jeg endte med at sidde på fmylife.com alt for lang tid i går nat. Men ja, kunne jo sove længe så det er da okay.
Idag står den på kemi og kaffe. Muligvis en gåtur i sneen hvis det overhovedet er muligt.
Fandme heldigt at vi har fri idag, ellers vil der gå stress i den omkring den skide rapport. Min far siger også jeg har stresset for meget, for tiden. Dette er godt nok rigtigt. men jeg har satme hygget mig.

Weekenden: Jeppe og resten af Project 911 skulle spille koncert. sammen med 4 andre metal bands. wohu. jeg elsker at se ham stå på en scene og gør det han allerbedst kan lide. Jeg havde en mega fed aften, og blev bekræftet voldsomt i at drengene fra bandet rigtig godt kan lide mig. Det er satme rart at vide.

I weekenden tager vi til kbh, jeg kk og jeppe. vi skal besøge nanna og jeppe og jeg skal til hans brors 31 års fødselsdag.. jeg glæder mig til at se nannas place.. og hende!

11.07//out

Ingen kommentarer:

Send en kommentar