28.1.10

Et positivt indlæg

19.17// in
I et forsøg på at løfte stemningen og få tiden til at gå hurtigere så jeg kan komme til randers imorgen og se min søde kæreste spille koncert vil jeg skrive lidt om ting jeg godt kan lide pt.

Jeg kan godt lide:
Søvn.
Hyggestunder med tøserne.
Smil.
Når Jeppe viser han kan lide mig offentligt, især er det helt uimodståeligt når han kommer hen og holder om mig og kysser mig på trods af medlemmer fra diverse metalbands i Randers er der.
Aflyste timer.
Califonia - sang fra filmen orange county.
En pind i ny og næ.
En kold øl.
Tanken om snart at være færdig med gymnasiet.
Nyt sengetøj.
Lange snakke med min gode tyske ven Felice.
Scrubs.
Komplimenter der går dybere end som så.
Roskilde festival.
Pizza.
Spejderne.
Tøserne (ja så meget de bliver nævnt igen!).
Sex.
Sommervejr.
Yoga træning i fitness centeret.
Fester.
Flotte t-shirts med fede motiver.
Hjemmebag.
Kaffe.
Morgensmøgen mens det er helt stille udenfor.
At vågne op efter en fest med ondt i mavemusklerne, dette betyder jeg har grint utrolig meget dagen før.
Mørk chokolade.
Læsning af gode krimier og sjove blogge.
De 4 læsere jeg har!
Balstyrko.
Koncerter.
Gåtur i områder med lyng og lign.
Gode karakerere.
Følelsen af nybarberede ben.
Eftermiddagsøllen om fredagen på den lokale bodega.
At min ved Jacob overlevede og nu er i bedring.
Mor kitt og tøserne i Gimming.
Randers vennerne.
Ligegyldig læsning i tøseblade.
Varme.
Venner.
Dyner.
Internettet, navnlig facebook og blogger.com


19.32//out

Ingen kommentarer:

Send en kommentar