13.1.10

wupti wupti

18.20//in

Igår: går på netbanken og finder ud af at min konto er blevet rippet for 4090 kr!! aarrgh. fandme træls. Ringede til jeppe som sov da han havde taget en all-nighter dagen før for at få styr på søvn rytmen..

idag: super dag! på trods at penge problemer. Skulle først møde kl 10, fik ringet til banken og jeg får mine penge igen. yes yes yes. Skole hvor det fik fint og hurtigt, bagefter træning. Tog hjem og gik i bad og så ned til psykologen. Er ikke længere depressiv men har de her samtaler som forebyggende hvilket jeg syntes er dejligt.. Det er rart at have en at snakke med de umulige ting om, en der ikke dømmer en for at skulle fixe alt, blive ked af ingenting og ryge en pind i ny og næ..

I aften har jeg meldt mig til yoga.. puha er jeg lidt spændt på, men ja, tror det nok skal blive fint.

Så alt i alt har det faktisk været en af de bedre dage... jeg glæder mig bare så meget til at se jeppe i weekenden:)

18.25//out
ps. yes en læser mere:) jeg er dybt taknemmelig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar