17.1.10

Jeppes

14.08//in- jeppes place

AArgh, jeg er godt nok lige i humør til at bytte liv med nogen lige nu. Situationen med jacob er bare gået over gevind. Jeg savner så meget at snakke med ham. Er oppe i en mindre diskussion med nogle trunter på faceen om hvorvidt min oplysninger stemmer. BAah, det eneste jeg egentlig vil er at oplyse de mennesker som ikke er så tæt på ham og hans familie om hvordan det går med ham. Ifølge nogle af hans arbejdes-folk-kollegating, er jeg derfor selvinscenesættende og en løgner. Det har bare slået mig ud. JEG VIL JO BARE FORHELVED OPLYSE FOLK SÅ DE IKKE RENDER RUNDT SOM DE ZOMBIER VI RENDTE RUNDT SOM TIDLIGERE I FORLØBET HVOR HAN SVÆVEDE MELLEM LIV OG DØD I VI IKKE ANEDE EN SKID.
Ved sgu ikke lige hvad jeg skal gøre.

Nå.. holder weekend i randers, fredag havde han vagt på hatten, tog derned efter jeg havde været ude og træne. Det var nu meget hygge, men jeg har fortsat søvnproblemer så er ret træt hele tiden og har svært ved at sove og render rundt i koma konstant.
Lørdag kom svigerfamilien og hang lamper op og vi gjorde hovedrent hvilket der trængte meget til!! Vi fik også lige en sviner med på vejen da vi nok ikke er så gode til at holde lejligheden, det er træls når jeg ved det nok er min skyld da jeg hylede jeppes opvask ud af den efter jeg glemte at rydde op efter mig sidst..

Nå, men idag kommer hans søster+børn og mand til fastelavnsboller.

Jeg gider ikke tilbage til virkeligheden. Vil bare ligge med jeppe og spille playstationen, ryge smøger og snakke. Ville gerne have en portal til hammel og åbenrå så jeg kan besøge veninder og venner i åbenrå og jacob på genoptræningscenteret.

14.15 out//
ps. dagens gode: dejlig morgenmad bestående af kiwi og vanilje yougurt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar