12.1.10

jacob

14.43//in
som tidligere nævnt kørte min ven jacob galt i december.. han er nu flyttet til hammel genoptræningscenter.
Hverdagen har efterhånden genfundet sin plads på gymnasiet.. jeg ved ikke med andre men jeg ser ham over alt. På gangene i skolegården i byen. Jeg drømmer om ham, at han har det godt. Men sådan ser virkeligheden bare desværre ikke ud.
Den jacob jeg kendte er væk for evigt.
Som hans tilstand er nu er han glad. HAn er meget forvirret og vrøvler. Han tror han er så træt fordi han har spillet badminton hele dagen, og ikke pg.a. alt en genoptræning og den hårde belastning han krop er ude for. Han tror han er indlagt fordi han har fået for meget sol...
Håber på at tage derop på torsdag med hans mor, vil jeg rigtig gerne.. Det er letterere at skille virkeligheden fra sin fantasi når man ved hvad fanden der foregår.!! arrgh

14.47//out

Ingen kommentarer:

Send en kommentar