26.4.09

god(?)morgen

kl. 10.07 det sædvanlige spot i randers, stuebordet
Jeg har været ved bageren og købt stort ind til familien Møllers morgenmad, og til kasper og mins planlagte picknik senere idag. Jeg har det sådan mellem. Håber dagen bliver bedre af vores udflugt. Vi skal på motorcyklen et eller andet sted hen.
Jeg vågnede i nat kl halv 4. Sengen var tom ved siden af mig. Kunne hører stemmer inde fra stuen. Troede først at Kasper sad og snakkede med Mads, men det var så noget poker-halløj over nettet. Jeg stod og iagttog ham ca. 10 minutter før han opdagede mig. Så blev han bare ramt af øjeblikkelig dårlig samvittighed. Fatter heller ikke helt hvad jeg ville med det. Opmærksomhed måske. Det var ihvertfald underligt.
Nå men, jeg skal hjem til virkeligheden idag. Har fri fredag, psykologtiden er aflyst men skal stadig til læge, opfølgning på medicinen. Har bare lyst til at stikke af. Leve the simple life. Bo et lillebitte sted, hvor der er varmt,dase rundt om dagen, sidde på cafe og kigge på mennesker, ligge på stranden og blive gennemvarmet, træne i et kølligt fitnesscenter, og leve af frisk frugt.Måske arbejde på en bare eller lign. om aftenen for at tjene til at leve.
Hvis der er en levende sjæl derude som læser dette søger jeg en billig taglejlighed og grækenland eller lign.

kl 10.16 tror jeg vil se flammen og citronen færdig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar