26.4.09

tilbage til virkeligheden

07.37 på værelset
Så døde weekenden og inden vi fik set os om, kom hverdagen snigende og har nu ramt os. Mandag morgen, de sidste 2 timer er afyst så skal kun være i skole 5 timer. Men det er stadig en kæmpe udfodring. Ud over de sædvanlige anstrengelse forbundet med statsskolen er det idag ganget med 2 da Bente Fink optræder på dagens skema i hele to timer. Jeg har taget min blok og penalhus med og håber at kunne sidde uforstyrret og tegne krusseduller. Men bare hendes stemme har en virkning på mig, den kryber ind under huden, og efter et stykke tid har jeg bare lyst til at skrige. Håber jeg klarer den, som revance til den halvvejs elendige dag igår.
Kunne ikke engang tage mig sammen til at tage toget hjem, så kasper kørte mig halvvejs og vi mødtes med farved afkørsel 58.. Far og jeg snakkede en del på vej hjem og det vidste sig at tåre-sluserne endnu ikke var helt lukkede. Troede ellers jeg havde fået det hele ud de sidste par timer. Kasper var ret ked af det igår, han havde vist dårlig samvittighed over at weekenden ikke havde forløbet som han havde håbet. Jeg bliver så påvirket af hans dårlige humør. Jeg vil ikke være hende der får ham til at græde. Ved ikke helt hvilket vej det går med os, den hersens depression har taget hårdt på os begge. Han burde have en medalje for at have udholdt mig så længe..

07.44 skolen kalder, håber jeg kan tage mig sammen til at tage cyklen idag.Og håber jeg kan gennemfører en hel dag. Er vist et par uger siden det sidst skete.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar