24.4.09

Fredag aften

Alene men omgivet af mennesker
kl 20.56 stuen
Kasper er ude og lave noget spejder halløj. Jeg har kørt migselv død i et fitness center og sidder nu og drikker kaffe i stuen. Ørkenes sønner kører i baggrunden og på bordet ligger de 5 film jeg lejede i blockbuster tidligere idag.
Jeg har det bedre. Før jeg tog ud og træne var jeg ved at falde helt fra hinanden. Nu er det bare sådan bvaa, har den der fornemmelse med tårer inde bagerst i hovedet. HAr fået en sms fra sekræteren på skolen om at min tid med psykologen er aflyst. Nøj min mor bliver sur. Hun er så frustreret over at det ikke går godt med mig. Det forfærdeligt at se og får det så dårligt over det.
Kan ikke finde ud af at komme igang med synopsis, jeg er i tvivl om skolen. Vil gerne gennemfører 3 g. men kan ikke overskue det og får det så dårligt af alt hvad der har med skolen at gøre. Ved bare ikke om den mulige pause der er blevet drøftet vil kunne gøre nogen forskel..Jeg ved bare det ikke kan fortsætte sådan her. Nogengange når jeg cykler i skole ønsker jeg at blive kørt ned bare for at have en gyldig undskyldning for ikke at tage derhen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar