12.8.09

Lines liv siden sidst:

kl 20.04 træt og veltilpas.

Siden sidst har jeg:
Haft besøg af min gode tyske ven felice. Vi har drukket en forfærdelig masse øl og haft det super sjovt.
Holdt abefest.
Været til favsbjerg festival.
Arbejdet.
Haft en alvorlig samtale med de gamle om sommerferien mig og rygning. - har sagt jeg stopper imorgen da jeg der starter i skole. Har planer om at trappe voldsomt ned og så ellers se hvordan tingene forløber.

Har jeg til min store forbløffelse fået 2 faste læsere. Wehu, tænk at nogen derude synes mit liv er værd at læse om...

Den nærmeste fremtid:
Imorgen er første skoledag som 3.g'er. Jeg skal begynde at leve sundt igen og få smidt de 5 kg der er kommet på i sommerferien.
Skal have taget kontakt til min studievejleder for at bede om et par psykolog samtaler med kirsten..bare for at få sommerferien på plads så der ikke sker tilbagefald..
Weekenden bliver arbejde, træning og alkohol-fri!
Weekenden efter tager jeg til randers for at se koncerter og besøge jeppe og emil.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar