5.8.09

Allaround

kl 20.43- in bed
Arbejde idag, træning bagefter.
Min mor spurtge om jeg var begyndt at ryge, svarede ja og dette blev efterfulgt af et meget skuffet blik fra hendes side. Forklarede at det var pg.a. alt det tumult med kasper og at jeg ville stoppe når skolen begyndte, derefter var stemningen trygget...
Det gode er at min fantastiske tyske ven felix kommer på fredag og bliver til onsdag. Jeg glæder mig til at være sammen med ham igen, vi svnger bare super. Henter ham i flensborg og vi tager ud og spiser da det er hans fødselsdag. Derefter øl-indkøb og aftendruk.
Det bliver dejligt. måske favsbjerg festival i weekenden hvis vi kan få det hele til at hænge sammen.

Ellers går det stille og roligt. Afslørede min nye identitet som ryger overfor nanna og fanny igår. de tog det overrasket, men pænt. Syntes det er utroligt pinligt. men kan jo nok ikke holde det skjult.

20.46 out of here.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar