3.5.09

Yesterday

09.15 kaspers place
Igår var dejlig. Ronni kom fredag aften. ronni er den komplette modsætning af kasper: han hænger ud med ak-81, tager lidt for mange stoffer og er mekanikker, men tjener vist penge på noget salg af en art. Men en tilfældighed i værelsesfordelingen for over 2 år siden gjorde at de to drenge nu er bedste venner.
Han blev til lørdag og vi spiste dejlig morgenmad og hyggede rundt på lommemarkede og inde i byen. Vi afsluttede med de største is der er til at opdrage i randers og omegn(hvilket resulterede i at begge drenge fik kvalme og ondt i maven). Det var fantastisk dejligt at se ham og vi var høje på besøget resten af dagen.
En anden mærkværdi ting ved igår var min sexlyst, der pludselig vendte tilbage, efter flere ugers exsil. Kasper virkede slet ikke til at have noget imod det.Han smilede reste af aftenen:)
Fredag kom ronni først sent og jeg brugte aftene på at stortude, så drengene drak øl og mandesnakkede mens jeg restituerede.

Idag skal jeg skrive synopsis. Selvom jeg har fået udsættelse har jeg bestemt mig, sammen med psykolog-kirsten at jeg helst skulle komme igang idag.

kl 09.22 hvad skal jeg nu give mig til?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar