29.4.09

En dårlig dag vendt 180 grader

kl 21.52 min dejlige varme seng.
Kk har lige været her. Jeg kan mærke nu hvormeget jeg har savnet hende. Vi drak kaffe og snakkede og så lidt tv-imellemtiden. Så nu er jeg faktisk glad.
Dagen startede elendigt. Kunne ikke komme i bad og kom slet ikke i skole. Så tv og spiste og bagte knækbrød. Lå og hørte lydbog i min nye liggestol udenfor på mit spot. Far kom hjem og fik ringet til psykologen og har nu fået en aftale fredag. Der vendte dagen. Ud over det, svarede min skolevejleder vibeke på min mail, at hun ville prøve at få en udsættelse på synopsen. Så lånte far,erling og vivians bil og kørte mig ud og træne da mor havde vores bil. Han og kk reddede min dag. Min far hjalp mig med at få nogle krydser på den uendelige liste over gøremål, og kk hjalp med det sociale, som virkelig har haltet meget.

Jeg har dårlig samvittighed over alt det de gamle, og især min far gør for mig.

kl.22.03 vil forsøge at kontakte kasper

Ingen kommentarer:

Send en kommentar