23.4.09

kl. 19.21 Stuen i randers, stilhed.
Her er for engangs skyld stille. Har det ikke vildt godt så det er egentlig udemærket. Kasper er taget til spejder. Kitt er til noget foredrag med en veninde, Hans erik kører rundt på motorcykel+sidevogn med nanna og amalie, og mads jammer guitar på værelset.
Jeg har lavet en rigtig god kande kaffe og min samvittighed siger mig jeg burde lave synopsis, eller i det mindste sende de skide mails til mine vejledere. Men kan slet ikke komme igang. Har også lige en matematikaflevering hængende. Baah.
Den fornemmelse af tårer der presser sig på lige bag øjenlågende er der lige nu. Er lidt rastløs, har lyst til at gå amok i fitness-centeret. Men det må blive imorgen, har bestilt et gratis dagspas til et eller andet funky-center inde i byen. Motion giver mig en følelse af udattethed, jeg føler intet når jeg bare træner derudaf. Min mor mener jeg bruger det som et tilflugtssted. Det har hun nok ret i.

19.27 vil hente en kop kaffe mere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar