23.4.09

En start.

Alt vi har er lige nu - Poeten og lillebror

kl. 09.02 Hos Kasper i randers.
Igår og idag er skoleskemaet ryddet til fordel for synopsis-skrivning. Efter en dag igår hvor jeg ikke rigtigt fik lavet det vildt store, syntes min far at jeg ligesågodt kunne hoppe på et tog til randers og prøve at få skrevet opgaven der.
Så nu sidder jeg her.Familien Møller er på arbejde og i skole/børnehave. Med undtagelse af Kaspers lillebror Mads som ikke rigtigt laver noget, han sover vidst lige pt.
Det går ikke så super godt for tiden. Mit humør svinger og den anti-depressive medicin virker ikke som jeg havde håbet. Det er er egentlig bare som om der er lagt låg på mange af mine følelser. Undtagens den følelse der hedder dårlig samvittighed. Den fungerer stadig og er nærmest forstærket.
Skolen, vennerne, familen, kasper. De gør så meget for mig. Savner at have overskud til at være lige så godt mod dem som de er mod mig.
Jeg skal til samtale med den psykolog gymnasiet har tilknyttet mig d. 29. Sidst jeg var der var lige før påskeferien. Min mor er sur over der er gået så lang tid. Jeg kan godt lide hende, hun hedder Kirsten og krammer mig når vi siger farvel.
Jeg har luftet tanker om orlov fra skolen, min mor og jeg kom på tanker uafhængige af hinnanden. Skolen tager al min energi og er der kun for ikke at få fravær. Et fravær der nok er omkring de 15%. Skal snakke med rektor om det siger min studievejlder, og det skal være en dag jeg har det godt. Det er svært at sige hvornår det er. Har det sjællendt godt ret lang tid af gangen når jeg er i skole.

kl. 09.15 Nu vil jeg gå ud og bage knækbrød. uhhm.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar