4.9.10

Arbejd arbejd

16.04//in
Jeg har arbejdet alle dage fra søndag og er også booket til imorgen. Så ingen party-uartig denne weekend. Men det går også nok.Givet en sjat penge som der er stærkt behov for.
Jeppe og Elisa var her igår og drak sig kamp stive og tog i byen ved 12 tiden. Jeg røg bare, det får jeg det ikke dårligt af dagen efter.

Idag har jeg arbejdet til kl. halv 12, man oplever godt nok meget som hjemmehjælper. Men det er faktisk ret hyggeligt langt det meste af det jeg laver. Får drukket en helveds masse kaffe:)

Nu stener jeg bare på sofaen, Jeppe spiller sit, for tiden spil yndlings spil nu hvor han er blevet hacket igen igen på WOW, et eller andet mafia gøgl. Vi skal bare hygge i aften, rart.

Imorgen: arbejde 7-11, brunch ved Jeppes søster efterfølgende, og forhåbentlig en omgang træning bagefter. Yir.

16.09//out

Ingen kommentarer:

Send en kommentar