28.8.10

siden sidst

12.24//in
okay, er ved at være godt inde i den private hjemmepleje-sektor her i Randers.
Onsdag: FORFÆRDELIG dag; kommer ud til en dame som kun kan bevæge fingre og hovede, skulle bare hjælpe en anden hjælper med at få hende ud af sengen, den anden hjælper dukker ikke op. Dvs at den stakkels dame der har det svært nok i forvejen skal guide mig igennem at give hende bad og alt det der. Har så nu fået at vide at hende der ikke dukkede op er blevet fyret.. Og fået at vide af min chef at det ikke skulle ske igen.
Men alt påstyret endte op i at jeg ikke kunne overskue en jobsamtale jeg havde senere, men det gik.
Torsdag; fri, frokost med mor-kitt, fitness med Elisa.
Fredag: god dag på arbejdet, søde mennesker, tog afsted til silkeborg for at tage på Solaris(spejderløb), men fik det dårligt af at se alle de mennesker så tog en bus hjem igen, havde det skidt og Jeppe kunne ikke håndterer det så bad ham tage hjem.. Elisa hjalp over SMS.
Idag: Alene.. Jeppe kommer ved 2 tiden, Chefen ringede: skal på aftenvagt kl. 4 til 23.30. Betyder en masse ekstra tillæg oveni lønnen så kunne ikke sige nej.

Mig: bange for at min depression er blusset lidt op igen, men regner med at klarer det med motion og afslapning og snak med Elisa..

12.30//out, har gjort rent her idag, mangler kun opvask og støvsuge. Overvejer at bage cookies til Jeppe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar