21.9.10

Følelser

18.29//in
Bliver gladere og gladere for mit job. En af de bedste følelser jeg kender er følelsen af at gøre en forskel og at vide der er brug for mig. Og den opnår jeg mange gange i løbet af en dag som hjemmehjælper.
Men ja, det er sgu hårdt. Den værste bruger jeg har er 46 år, 2 børn og en mand, og når nok ikke at opleve julen, det er sørgeligt, men jeg gør mit bedste, og kan heldigvis snakke med kollegaer om det.

Skrev en sms til min chef idag for at få lov til at skrive hendes nummer i en jobansøgning så der hvor jeg søgte job kunne ringe hvis de ville vide mere. Men hun ringede og sagde at de ikke kunne undvære mig, så nu får jeg nok nogle flere timer. Wee.

Jeppe er ude og køre motorcykel, jeg hygger på sofaen. Har fri imorgen, dejligt.

18.33//out

Ingen kommentarer:

Send en kommentar