12.8.10

Idag

18.35//in
Slapper af, hele min krop slapper af nu.
Har været syg i går og tog tidligt hjem fra arbejde i tirsdags. Halsen gør stadig ondt men jeg overlever.
Til gengæld er jeg broke! har omkring 100 kr indtil næste fredag.. Det skal nok blive godt. Heldigvis kan jeg udemærket leve af hjemmebag og havregrød:)

Har sidste dag på arbejdet imorgen, derefter har jeg ingen indtægt, udover selvfølgelig de knap 400 jeg får i boligstøtte.. Men ja, skal ud og søge 5 jobs i næste uge, og har en jobsamtale i den institution jeg var til samtale ved her sidst. De kunne lide mig så godt de godt ville give mig en chance mere, så skal til samtale i vuggestueafdelingen denne gang. Kunne være nice med det job!
Så ville jeg have råd til at komme til både Aabenraa og KBH engang imellem..

Jeppe er til noget øve-halløj med noget stomp han skal optræde med i Randers-ugen, jeg har lige bagt, været i bad, spist og vasket op.. Puha, den står på sofa og en velfortjent pind til dessert resten af dagen..

18.40//out

Ingen kommentarer:

Send en kommentar