7.6.10

status

Mig og min bedste veninde kk:)
01.09//in
Idag er jeg blevet 20 og tænkte det ville være passende at skrive en status over mit liv so far (og så kan jeg ikke sove.



Civilstatus: Kæreste med Jeppe på ca. 8. måned, han er skøn.
Rygning: Ca. 5 smøger dagligt, op til en pakke på aftener med fest og bajer eller bare en masse mennesker der ryger.
Drikke: Jeg kan nu godt lide en dejlig kold øl, og tequilla, hvilket jeg vil blive ved med selvom jeg ikke er teenager mere.
Sex-partnere: 8 eller 9
Kærester: 2 alvorlige, et par stykker mindre alvorlige.
Medicin: 60 mg anti-depressiv, samt en del allergimedicin.
Humør: op og ned..
Flyttestatus: har fået lejlighed mangler bare lejekontrakt. Om en uge får jeg svar på om jeg får job i den bager jeg har været til jobsamtale ved. Og imorgen skal jeg ned efter møbler ved en af mine forældre venner mor som flytter på plejehjem
Venner: De bedste i verden.
Læsere: 6 styks som jeg er utrolig beæret over at have.. havde ikke regnet med at få nogen som helst, da bloggen egentlig mest for min egen skyld.
Bloggen: Min dagbog, det er fantastisk at læse gamle indlæg.. det er dejligt at komme ud med tanker og følelser så de ikke roder så meget rundt i hovedet.
Sundhed: vægten er på vej ned igen, det er en hård kamp når ens medicin giver øget appetit, ens venner er øl glade(og jeg nem at overtage), og ens seng og kæreste er dejlig. Men det går, er begyndt at træne næsten dagligt.. weehu.
Eksamen: 3 endnu så bliver jeg student. Samf, old og dansk. Det skal nok gå, plejer at kunne snakke mig til det meste bare det ikke foregår på tysk!

Det var vist det.. hvis nogen vil vide noget så spørg:)

01.21//out

4 kommentarer:

  1. Tillykke med dit 10-tal i AT!
    Der er godt nok ikke mange der drikker Tequila (eller også gør ingen af dem jeg fester med). Synes jeg bare er skønt, at du også gør. Kender egentlig kun min veninde og jeg, som gør ;p
    + tillykke med de 20 i går.

    SvarSlet
  2. Tak:), tequila er bare sagen, en sand party starter

    SvarSlet
  3. Tillykke med de 20 år, söttchen :)

    SvarSlet