6.5.10

I skole

12.41//in
Hmm, sider i skolen pt. Har historie og der snakkes vist nok om noget økonomisk halløj i forhold til Nyrups regeringstid. Er stået af, har været forholdsvis aktiv i både old, religion og især i samf faktisk.
Min teori er at være aktiv når jeg endelig er i skole.

Savner Jeppe noget så grusom! Er en smule bekymret om ekskæreste Kasper pga. alt det han ryger for tiden og det forsinkede teenageoprør han først har fået hul på nu. Men ja, i weekenden valgte han da lige at fortælle mig at de 2,5 år sammen med mig har været spild af tid. Baah. Dumme unge.

Men ja, er udkørt men på den gode måde. Overvejer stadig om jeg burde tage til KBH i weekenden. Det er min plan, men ja.. er som sagt udkørt. Tager det til den tid.

Efter skole står den på træning med Fanny, yir.

12.45//out

Ingen kommentarer:

Send en kommentar