27.3.10

Fremtiden rykker nærmere

11.04//in
Jeg tænker meget over fremtiden pt. Til s0mmer bliver jeg student og skal på roskilde. ud over det har jeg intet planlagt.
Jeg vil gerne flytte væk fra aabenraa, nok til randers. og jeg vil gerne lave velgørende arbejde i afrika.
Efter en snak med min psykolog Kirsten er vi blevet enige om 2 ting: at jeg skal væk fra Aabenraa, og at jeg skal til afrika mens det er mørkt i Dk.

Men stadig, alt kører rundt. Selv igår, efter en god pind kørte det rundt. Skævheden fik mig til at tænke på det på en ny måde. Det mest skræmmende er at en af løsningerne var selvmord. Og jeg tænkte det helt igennem. Det skræmmer mig meget!

VÆK MED DET. Nu vil jeg holde ferie. Jeg ligger nøgen i Jeppes seng, han er i kravlegård på motorcyklen og jeg drikker kaffe og ryger cigaretter.. Det eneste dagen står på er indkøb, opvask og træning for mit vedkommende. Yes.

11.08//out

Ingen kommentarer:

Send en kommentar