3.1.10

2010

13.37//in
Hmm, det skriver nu 2010, (wow line godt spottet!) jeg skal i år ind i den sundhedsfase jeg havde inden jeg slog op med kasper. Siden sommerferiens start har jeg taget omkring 10 kg på. aargh. Så nu vil jeg tilbage og være super-lækker så min elskede kæreste kan være stolt.

Igår: Sov længe, gjorde rent, ryddede op på værelset samt i papirer og trænede. Tog over til kk efter aftensmaden og røg et par cigaretter men tog hjem igen kl. 8 da hun ville på hjørnet. Jeg følte mere for en hjemmeaften.

En masse negative tanker kom pludselig flyvende ind i mit hovede omkring 1 tiden. Om mig, jacob, jeppe, en masse misundelse, selvmordstanker, flygtningtanker, og alt mulig andet. Disse gjorde det ret vanskeligt at falde i søvn, men det lykkedes da. Drømmer at jeg møder Jacob som kan både gå og tale og alt muligt...

13.42//venner og seng. //out

Ingen kommentarer:

Send en kommentar