27.9.09

Lines kæreste

17.00 my bed
Blog nr. 39 vil jeg dedikerer til min nye kæreste Jeppe Færch(er ikke sikker på stavning af efternavn)
18 år- 19 til november
3g'er- lidt endnu ihvertfald
ryger
Bartender- sexet!
Musiker- dobbelt op på sexet
Kan synge- super sexet
Fantastisk smil, dejlig blød og super god i sengen.
Han forældre virker cool, har kune mødt dem en enkelt gang.
Jeg kan rigtig godt lide hans venner, og tror det er gengældt!
Han bor alene i en fin lejlighed i midten af Randers.
Jeg hygger mig altid i hans selsskab, vi har det mega sjovt og kan bruge timer på ikke at lave ret meget.

17.04// konklusion: Line er nyforelsket til op over begge øre!

2 kommentarer:

  1. Tak for lækker, sjov og hyggelig læsning! :-)

    Måske synes du det samme om min blog? Hmm, du kan jo kigge forbi :-D

    SvarSlet