27.8.09

Kære følelsesliv.

Denne blog vil jeg tilegne mit noget rodede følelsesliv i et forsøg på at få et overblik over hvad fanden der foregår.

16.34 hjemme fra skole.
Okay. Efter en mere eller mindre fantastisk weekend i randers er jeg hjemme i virkelighedens verden igen.
Den forlængede weekend i randers: Jeppe hentede mig ved toget, vi tog på hatten, de spillede koncert, jeg blev fuld, vi tog hjem til ham sammen med morten og røg.
Fredag stod vi op og jeg tog på shoppetur med morkitt. Kom hjem og hyggede, vi tog ud til hans forældre for at spise og på hatten igen. Kasper kom, vi så lidt musik og han skrev igen. Skrev til mig at han nok ikke kunne være venner. ARGH. drak mig super fuld og det ændte med en smadret flaske og mig flakke rundt tudende i randers. Jeppe fandt migog vi tog hjem. og her kommer det så:HAN VAR RIGTIG SØD, FORSTÅENDE OG KÆRESTE AGTIG. argh, var jo ikke meningen jeg skulle falde for ham. Nå men.. fik snakket ud med kasper lørdag og vi besluttede os for kun at ses når vi er ædru da han i bund og grund hader mig når jeg er fuld.
Resten af lørdagen gik med film i lange baner og en masse hygge. Om aftenen røg vi os skæve og hyggede endnu mere. Søndag tog jeg hjem fik et lift af kk og rune fra århus.

konklusion: god weekend. Men hvad med jeppe?, hvad skal det nu være.. han kommer næste weekend. ved ikke helt om han regner med at vi skal til at være kærester.
Er lidt kommet frem til at det ideele for mig ville være noget i retningen af endten et åbent forhold, eller at vi kun er kærester når vi ses.. Eller bare er hyggevenner..

Alt det med kasper ved jeg sgu ikke. Håber bare vi kan ses som gode venner i ædru tilstand..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar