24.7.09

Morgenstund og kaffe i mund

10.46 under dynen.
Blå sommer er (vel)overstået. Havde et mindre tilbagefald søndag aften, endte med at tage hjem men kom igen tirsdag morgen. Det var virkelig en reminder om at jeg skal passe bedre på migselv. Havde lige lidt over et døgn som depressive line. Det var ikke sjovt. Lie der savnede jeg Kasper/nærhed utrolig meget.
Blå sommer var fantastisk. Hooked up en enkelt aften med en ex- Rasmus LA- super fræk, lækker krop. Bare for gammelt venskabs skyld. Ellers har vi bare nydt hinnandens selsskab i en fantastisk klan, fælles druk, ølludo, tur i øltelt med per, vores gamle tropsleder, fællesskab til vores nye kendingssang "flyt din hånd john". Jeg er helt tosset med vores klan. Huhu.

Nå.. men har mødtes med kasper et par gange, og morkitt og familien. utrolig dejligt at se dem igen. Lidt underligt dog, at møde sif med hans trøje på en morgen ved toiletterne, og det gør det ikke bedre at hun er super sød og køn. Baah. men jeg skal ikke spille hellig, jo ikke ligefrem fordi jeg er gået i cølibat siden opbruddet.
Begynder på arbejde på stevninghus søndag, kasper skal bo her mens vi arbejder derude, bliver godt nok lidt underligt. Men ja, vi får at se..

Fremtid: Skulle have været på kunsttur til polen, men måtte aflyse pga. helbreddet. Nu står den på arbejde og tab af de overflødige kilo, roskilde, singleliv og blåsommer har givet mig.

noget under evt?, hmm, jeg har haft en del mareridt, de sædvanlige stress-nogen hvor alt bare går galt. Det ikke sjovt. Men går nok over igen.

10.54, rengvejr underfor. kaffe og dr. phil herinde. Må tage ned og købe hårfarve senere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar