7.7.09

Home alone

kl. 12.01- my bed maain
Novra der er sket meget på sindsyg kort tid.
Roskilde var fantastisk. Så meget skete at et er umuligt at fortælle. Men i og med dette er rart at læse om et par måneder når alt er glemt vil jeg forsøge i stikord:
Fuld, skæv, glad, lykkelig, scoring 1: mads klynder scoring 2: jeppe færch fra randers(hvem sagde billig?, ), fantastisk samtale med kasper- vi er afklaret nu, nye mennesker, fanastisk musik!, tørst, varme, mad, dårlig søvn.

Nu er jeg hjemme. i et tomt hus. de gamle er i kroatien. Mine planer for idag er træning og bagning. Vil se om jeg kan score aftensmad ved kk eller fanny/nanna.

Ellers andet: tjaa, er glad for min single tilværelse, ved ikke helt hvad mads er ude på nu hvor vi er tilbage i aabenraa, men vi er vist enige om at det ikke skal være alvorligt. HUhu.

12.08 - mine venner er alt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar