19.5.09

Pist væk

19.32 min seng.
Efter en dejlig dag med kun 2 timers undervisning, fitness, middagslur og aerobic slapper jeg af i min seng.
De sidste par dage har været return of the old line. Nøj hun har tittet meget frem. Depressionen er helt sikkert på tilbagegang. Det er dejligt at kunne se folk igen, feste og være social. Nu skal jeg bare tage en rolig opstart så jeg ikke spænder ben for migselv.
Selv om jeg har haft lutter gode dage det sidste stykke tid, har der været dårlige perioder, hvor den der følelse af tårer bag øjnene dukker op. Uforklarligt men de går nok væk med tiden.
Weekenden står på KBH, sjak har låning på en lejlighed og kan ikke være mere perfekt siden Kasper skal løbe marathon søndag. Selv har jeg planer om at svinge dankortet og så på loppen og hører surfact.
19.37 jeg burde gå i bad...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar