8.5.09

Humøret

kl 15.15 spisebordet- min sædvanlige lektieplads
Har nu endelig fået hul på min skide synopsis. Har næsten skrevet to siden, det er noget bras men det er ligegyldigt. Jeg skal bare have den afleveret.
Er gået lidt i stå nu. Har spist sen frokost efter træning. Havde lillebror og dennes kammerat med. Det var nu lidt sjovt.
Jeg er træt af mine humørsvingninger. Den ene dag har jeg lyst til at stille mig ud på vejen og vente på den næste bil med høj fart. Andre dage er jeg helt glad og føler jeg kan klarer alt. Jeg skiftet fra sur til glad og trist på få sekunder og er totalt uberegnelig.

Imorgen står den på fest på forlev ved skanderborg med efterskole og spejderfolk. Jeg låner de gamles bil og tager nanna med på vejen. Måske også kasper og nogle af de andre folk der er i haderslev på sværdkamp(spejderløb.). Håber godt nok jeg kan klarer det. Det skylder jeg folk.

15.21 Argh, de har taget mit nye yndlingspil af sitet igen!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar